Jan 30, 2010

entry di subuh hari....weeee=P

ye!!...mcm mane pon..aku still xdpt tido mlm..huuu..

oh ye..arini dpt 'something' dr JPA yg memerlukan aku mengisi mcm2 borang n yg plng utame skali nak book tiket balik nanti...
ish2..cpt betol 4 taun...da lame ghupenye aku dok cni=(....tp xrase sgt pon..mm..yela time ssh2..i mean exam ke...byk report ke rase la amat teseksa kat cni..tp kalau pk seronok...mmg rase baru minggu lepas masuk AAJ..hemm

dan utk hari2 terakhir aku kat jepon ni(ye kot..terakhir..)aku akan penuhkan hari2 ini dgn kegembiraan n keseronokan=)..walaupon ade lebih kurang 2 minggu yg menyeksakan...=(

plus..aku pon xtau life aku camne nanti lepas blk ke malaysia...mudah-mudahan semuenye berjln baik..insyaAllah..^-^


2 comments:

  1. lps ni awak da abes trus ke izza? pas blk msia ni?

    ReplyDelete
  2. aah..insyaAllah yana..kalau xde pape hal yg menghalang..hihik

    ReplyDelete