Nov 24, 2009

miss home(XX)

da lame sgt x update...rasenye last entry aku adalah a day after my birthday..maknenye da sebulan..ye!! dan dlm sebulan ni jugak mcm2 yg jadik.. rasenye kalu nak citer kat cni..sampai esk pg pon xabes..

-kaklong-
lebih kurang 3 minggu lepas kaklong masuk hospital..sbb sakitnye itu....da lame bertahan..mungkin da xdpt tertanggung lg..
risau kat hati aku..ALLAH saje yg tau..mayb sbb xdpt tgk dpn mate.. cume dpt tau keadaan dgn call or msg mak aku...
Alhamdulilah..operation slamat...tp dkt 3 mnggu ni masih kat hospital n belom boleh mkn..cume masuk air je..cume lately da leh mkn mende lembut.. aku hanye mampu doa dr jauh... semoga kaklong cpt sembuh..insyaAllah...

bile pk psl kaklong yg masih kurang sihat...mak abah yg berulang alik ke KL jenguk kaklong..ngah yg hari2 lepas kerja jenguk kaklong..adik yg tgh 'bertarung' dgn SPM nye...makin homesick aku dibuat nye... membuak2 rase nk blk umah...rase makin sabishii dok nihon ni...
ooo ye.dgn lab yg xberape nk phm walaupon mase tinggal xseberape ni...huhu... mmg sgtla rase nkblk nye...oo..ya ALLAH..ujian2..tabahkanlah hati ku ini...
mak said'
tabahkan hati & kuatkan semanagat.dah tahun akhir.lul boleh!kaklong da beransur sembuh.kata nak blk bulan Mac nanti.. mak doakan lul berjaya..setiap hari...'
insyaAllah...(--)


-lab tutop-
start rabu lepas..baru je aku nk bersemangat g lab n siapkan kerje2 supaya dpt sotsugyou..haaha..setelah beberape hari xke lab pada mase tu sbb 'down'...
tetibe..start harini lab aku cuti sampai isnin dpn...sbbnye ialah..influenza yg da serang org2 kat lab aku.mm..dak lab len pon ade gak yg kene...

so..kami kene la settle kan kerje2 terakhir kat umah saje...


o ye...
mak,abah, time kasih sbb phm anaknye ni!! Allah, grant them jannah..AMIN... ..
ikuchan..arigatou~~rabu lepas meluahkan perasaan ngn member lab aku tu..bile bederai air mate aku..die pon same...hahah..klakar plak..tp aku yakin yg die xpure2..=P
...semue org masuk lab pon ssh..xde org yg senang...walaupon aku still rase aku sorang2 je yg xphm dlm lab tu...(~~)
A::T...time kasih jugak sbb slalu dgr citer2 sy yg ntah ape2 ni..thanx coz always be myside......=3
off~~(^^)

5 comments:

  1. ala sedihnyaaa. aku baca pun sedih. teringat jugak family.. xpala, ko dah dekat sangat nak balik, lagi brapa bulan je.semoga kaklong ko cepat sihat. ganbarou ne!

    ReplyDelete
  2. salam. hi izza! glad to know u are doing good. hanging on there babe! you'll be just fine, plus you mr-boifie can be your punching back :P

    anyway, kak long admitted hosp mana? what is she having? sorry ye tanya. kalau dekat2, maybe boleh pegi visit. im in serdang hosp anyway.

    take care!

    and keep in touch

    ReplyDelete
  3. w'salam...thanx mira!! ya..try to more focus on my study..(~~)..

    its ok..kaklong kat hospital putrajaya..having some problem with her intestine..camtula..

    oo..mira kat serdang..
    btw..kim slm dgn ur mum k..lame xjumpe korang..

    ReplyDelete
  4. thanks a lot..smoga Allah memberkati dn memberi rahmat kpd lul

    ReplyDelete